Werkvakantie Roemenië

Werkvakantie

Met negen meiden endrie begeleiders gaan we deze zomer (2009) naar Roemenie, met de stichting 'Vrienden over Grenzen'. We willen daar in de dorpen Zabala en Karatna mét de jongeren van daar, klussen aanpakken die hen een stukje verder helpen. Het is nog niet zeker wat we precies allemaal gaan opknappen want dat is moeilijk te zeggen een paar maanden van te voren. Zodra hier meer over bekend is informeren we jullie natuurlijk hierover! In de eerste week van onze reis gaan we dus vooral klussen aanpakken en de tweede week gaan we meer dingen doen met de jongeren daar.

Bertha Hagedoorn

Beste mensen
Zondag gaan we jullie uitzwaaien en dan duurt het niet lang meer voor jullie dan ook gaan Ik wil jullie heel veel plezier toewensen en dat het ook leerzaam mag zijn Geniet van het land en we wachten op jullie verhalen Ben zeer benieuwd Pas goed op jezelf
Groeten Bertha

Sanne

Het begint nu toch wel dichtbij te komen,
alle laatste dingen worden ondertussen gekocht en het wordt nu wel een beetje spannend!
nog een weekje, ik heb er super veel zin in!

dirk en ria wittenberg

hallo, wij wensen jullie een hele prettige tyd toe met de jeugd uit Zabola. we weten bijna zeker dat dit wel zal lukken.
Doe de groeten van ons aan de familie Beke en aan Aniko en Dore Aczel en hun ouders.
Veel plezier en weer veilig thuis komen.

m.vr.gr. Dirk en Ria Wittenberg . de Krim.