Werkvakantie Roemenië

Sorry

Sorry sorry sorry dat we er niks eerder op hebben gezet, maar het is er echt niet van gekomen. We zijn zo druk!

Zaterdag zijn ze dus aangekomen op vliegveld Weeze, ze hadden een goede vlucht gehad en alles was goed verlopen. Toen moesten ze nog een flinke reis in de auto terug, rond kwart voor 6 waren we weer in Gramsbergen terug, waar de rest op ons stond te wachten. We hebben lekker gegeten met z'n allen en toen zijn we naar het gastgezin gegaan, de roemenen gingen vroeg slapen want iedereen was moe van een lange reis.

Zondag moesten we er op tijd uit want we gingen naar de kerk. De voorgangers van de dienst waren meneer Rohaan en Boroka, de dienst was tweetalig. Wij moesten ons nog even voorstellen en die Roemenen ook. Na de dienst gingen we koffiedrinkenbij de Meiboom, en daarna lekker lunchen.. We kregen nog een snelle rondleiding door de kerk en we mochten de toren beklimmen. Het was heel warm en we hadden heel veel zin om te zwemmen dus zijn we na die tijd nog naar de Oldemeijer geweest. Daarna in eigen gastgezin eten en 's avonds hebben we Nederland-Spanje gekeken bij Wendy thuis. Heel erg jammer dat we verloren hebben!!!!!

Vandaag gingen we op fiets naar Hardenberg, eerst deden we zelf een rondleiding in het Vechtdal College. Om hun onze school te laten zien want die hebben wij daar ook gezien. Daarna zijn we de stad ingegaan, wat gedronken en toen mocht iedereen zelf rondlopen. Dit duurde niet lang wat er veschenen HELE donkeere wolken boven Hardenberg, en toen begon het keihard te onweren. Stonden we daar met onze fietsjes! Gelukkig waren een paar ouders zo lief om ons op te halen en ons naar het Hooge holt te brengen, waar we zouden bowlen.. Een paar keer heen en weer gereden en iedereen was er. Toen gingen we dus een paar uurtjes bowlen, dit was heel gezellig. Rond 4 uur waren we weer in de meiboom, daar hadden we even wat tijd voor ons zelf en om half 6 stond het eten klaar. Na het eten kwam Will Wentink, we gingen sieraden maken. Ze zijn echt supermooi geworden en iedereen vond het heel leuk.

Dit waren dus onze drie dagen, en morgen gaan we een dagje naar Rotterdam en naar Scheveningen. Hopelijk is het vandaag beter weer haha.