Werkvakantie Roemenië

Het programma

Van 10 tot 17 juli 2010 komen de Roemenen naar Gramsbergen en dit is het programma!

Zaterdag 10 juli

Tegen half 4 zullen de Roemen arriveren op het vliegveld in Weeze (Duitsland). Een aantal van ons halen ze op. Als ze er weer zijn (tegen 19.00 uur) gaan we met z'n allen eten en zullen ze met meegaan met hun gastgezin, verder gebeurd er niet veel en doen we mooi rustig aan.

Zondag 11 juli

Om half 10 is er een speciale kerkdienst, en daarna koffie drinken + luchen met de gemeente. U kunt zich hiervoor opgeven bij de intekenlijsten bij de Boomhofkerk die daar komen te liggen. Eigenn luchpakketje meenemen en voor soep/koffie/thee/e.d. wordt gezorgd! Na de luch krijgen wij een rondleiding in de kerk en gaan we de toren beklimmen en misschien nog naar het museum in Gramsbergen.

Maandag 12 juli

Op maandag bezoeken we het Vechtdal College in Hardenberg, daarna vrij de stad in en voor wie zin heeft en als he supermooi weer is gaat nog naar de Oldemeijer. 's Avonds gaan we samen etenenna het eten gaan wesieraden maken.

Dinsdag 13 juli

We vertrekkenom half 8 al om naarRotterdam te gaan, daar gaan we opeen speedbooteen tocht maken en daarna gaan we door naar Scheveningen naar het strand. Daar eten we wat en zullen we er 's avonds weer zijn.

Woensdag 14 juli

Op woensdag gaan we naar Attractiepark Slagharen en 's avonds gaan we samen gezelligeten, daarna misschien nog zwemmen

Donderdag 15 juli

De Hollandse dag! 's Ochtends gaan we houthakkersgolf doen, 's middags zijn we vrij en bereiden wij de Hollandse avond voor. Dit keer doen we een stampotbuffet voor alle gemeenteleden. Hiervoor kunt u zich ook opgeven bij de intekenlijsten bij de Boomhofkerk. 's Avonds hebben we een spooktocht alleen voor groep meiden

Vrijdag 16 juli

Lekker uitslapen de hele morgen. Om 12.00 gaan we brunchen en daarna misschien nog een fotopuzzeltocht. 's Avonds gaan we barbequen met alle gezinnen en meiden als een soort afscheid. Daarna gaan de meiden nog naar Troubadour om hier het uitgaansleven ook te laten zien.

Zaterdag 17 juli

Om 10.00 verzamelen en nog even koffiedrinken, om 11.00 brengen we ze naar het vliegveld in Weeze en zullen ze terugvliegen.

Josee

Hoi Meiden!

Nog effies!! En dan gaat het gebeuren: Roemenie - Nederland! Eindelijk ga ook IK iets meemaken van deze ervaringen :-P
Lekker op de site blijven schrijven he, voor alle gemeenteleden!

Groetjes, Josee

Dirk en Ria Wittenberg

Hallo Meidengroep

Nu jullie veilig in Gramsbergen zijn aangekomen en wij jullie mochten begroeten wensen wij jullie een gezellig en plezierige week toe.
Ook voor de organisatie en gastgezinnen een hele goede week toegewenst.

vr.gr. Dirk en Ria Wittenberg

Gert

foto's van deze week zijn te zien op: http://picasaweb.google.com/gehalebolesp/UitwisselingRoemenie2010#