Werkvakantie Roemenië

Voorlopige programma

Dit is het voorlopige programma voor de 2 weken dat we in Roemenië zitten. Zoals jullie kunnen zien is de eerste week vooralkennismaken, dingen bekijkenen in de tweede week gaan we echt aan het werk.

zondag 5 juli Vroeg vetrekken uit Gramsbergen naar vliegveld in Keulen. aankomst op het vliegveld van Boekarest, verder naar Zabola reizen naar de gastgezinnen.

maandag 6 juli De hele dag in Zabola om elkaar te leren kennen, de kerk bezoeken en naar een museum.

dinsdag 7 juli Naar het museum in Cernat,Sulfurous-grot, St. Anna lake en Mohoslake(een meer).

woensdag 8 juli Een zoutmijn bezoeken in Praid, zwemmen in het Bear-lake in Sovata.

donderdag 9 juli Naar Brasov en Sinaia, Peles Castle bezoeken, misschien de berg Bucegi op met een lift.

vrijdag 10 juli De hoogste berg dichtbij Zabola beklimmen (Lakoca, 1777 meter hoog).

zaterdag 11 juli Beginnen met vrijwilligerswerk in Zabola.

zondag 12 juli Naar de kerk in Zabola,vrije middag.

maandag 13 juli Overdag vrijwilligerswerk en 's avonds met z'n allen in het gastverblijf.

dinsdag 14 juli Overdag vrijwilligerswerk en 's avonds met z'n allen in het gastverblijf.

woensdag 15 juli Overdag vrijwilligerswerk en 's avonds met z'n allen in het gastverblijf.

donderdag 16 juli Overdag vrijwilligerswerk en 's avonds met z'n allen in het gastverblijf.

vrijdag 17 juli Naar het vliegveld in Boekarest,de terugreis.

Arie Noorlander

Ik ben blij met zoveel enthousiasme, maar moeten jullie niet eerst wat meer over jezelf vertellen, en wat denk je daar allemaal tegen te komen.

Jan Gerrits

Veel plezier en dat deze reis voor jullie een geweldige ervaring mag worden. We zien uit naar jullie belevenissen.

Akkie Sloots

Jongelui,

Wij wensen jullie veel werkplezier en hopen
dat jullie veel plezier met elkaar zullen hebben.

Leny Baarslag

Al bijna aan het eind van jullie werkvakantie.
Wij hopen dat jullie veel plezier hebben in het werk dat jullie doen, maar ook dat jullie nog veel plezier hebben met elkaar.
We zullen de verhalen later zeker horen.
Goede terug reis.

Eef van Dijk

Het zal voor jullie een geweldige ervaring worden.
Spannend zeker.
Heel veel succes en doe je best.
Groet Eef van dijk

jenny meesters

Hallo dames, (heren ook)
Heel veel succes in Roemenie. Dat jullie een fijne tijd mogen beleven en dat het voor herhaling vatbaar zal zijn. Vakantiegroeten Jenny meesters

Sandra Nijmeijer

Allemaal een hele goede tijd in Roemenië (en onderweg) toegewenst!!