Werkvakantie Roemenië

Het is al bijna zover..

Het is al bijna zover.. over5 dagenvertrekken we naar Roemenië!! We kijken er met z'n allen erg naar uit en zijn ook erg benieuwd wat ons allemaal gaat overkomen. De laatste dingen zijn zo'n beetje geregeld en iedereen is druk bezig met de koffer inpakken.

Zondagmorgen werden we in de Boomhofkerk uitgezwaait door degemeente, er werd een lied voor ons gezongen.Dat was een mooi gebaar. Joseewas hier ook nog even, dat vonden we leuk want we hadden haar al een tijdje niet meer gezien.

's Middags zijn we gezellig bij elkaar geweestbarbequen, omdat het de laatstekeer is dat we elkaar zo zien enzo nog even samen te zijn.We hebben het erg gezellig gehad en lekker gegeten.

Zwaantje Seinen

Hallo, ik wens jullie allen een goede reis. Leuk om jullie reisverslag te volgen omdat ik zelf in 1992 ook met een groep onder leiding van ds. Schipper naar Roemenie ben geweest.
Een goede reis gewenst.

Dag allemaal,

Ook voor moeders en vaders komt het nu dichterbij.
Er wordt druk gepakt en ingeslagen. De koffer regelmatig gewogen, de laatste dingen gewassen en gestreken. Kortom het moet vandaag echt af!
Ik wens jullie allemaal een goede reis en een heel erg fijne tijd in Roemenië.
Geniet er van met elkaar en we verwachten regelmatig een update op deze site hoor!

dicky noorlander

ook bij arie alles gepakt,koffer nog niet op slot want je weet maar nooit of er nog iets vergeten is.
maar het komt allemaal goed.
groetjes dicky.

Alice Cramer

Dag allemaal, ik wens jullie een goede reis. En ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
Hartelijke groet Alice Cramer

Diny Kelder

Hoi, hopen dat jullie goed aan gekomen zijn, en net zo'n mooi weer hebben als wij.
Groeten uit Gramsbergen

Henriette Gerrits

Zojuist een sms ontvangen uit Roemenië.
Ze zijn veilig geland en zitten in de bus.
Het weer is er goed.

Hilleen Westerhof

Hoi Roemeniegangers,

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen. Ik wens jullie heel veel succes met jullie werkzaamheden daar. Maar, vergeet ook niet te genieten van alle nieuwe ervaringen. Ik ben erg benieuwd hoe jullie alles ervaren. Ik heb bewondering voor jullie dat je op deze manier je vrije tijd inlevert om iets goeds te doen voor de medemens. Succes!

Groetjes, Hilleen Westerhof

Betsie Wesselink

Hallo allemaal,

Al een beetje bij gekomen van de reis? en al nieuwe ervaringen opgedaan?
Veel succes met alles wat jullie gaan doen daar! en natuurlijk ook genieten.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

groetjes uit Gramsbergen

wilma schonewille

Hallo meiden en mannen,
hoe is de reis gegaan en wat zijn jullie eertste indrukken???
ben erg benieuwd om wat te lezen van jullie reis.

Oma Gerrits schrijft.

Lieve Mieke en Vriendinnen,

Eindelijk een verhaal om te vertellen. Zijn jullie naar een andere plaats gegaan om iets te bekijken. Volgende week zullen jullie wel een beetje werk moeten verzetten.
Jouw mama heeft een nieuwe baan, ik denk dat ze het heel erg leuk zal vinden.

Allemaal nog een prettige tijd.