Werkvakantie Roemenië

Morgen

Nu komt het toch wel heel dichtbij.. Morgen gaan we naar Roemenië! Iedereen is druk bezig met koffers inpakken geweest vandaag en alles is nu geregeld. We vertrekken morgen al om 5 (!!) uur uit Gramsbergenom naar het vliegveld in Keulen te gaan. Rond 11 uur zitten we in de lucht en dan komen we rond half 3 in Boekarest aan. Vanuit daar gaan we met een bus naar de plaats waar wij moeten zijn, wat nog zo'n 3 uurtjes rijden is.

We hebben er met z'n allen heel erg zin in en kijken er erg naar uit!Dit zal waarschijnlijkhet laatste berichtje uit Nederland zijn en we hopen als we in Roemenië zijn, ook regelmatig wat op de blog te plaatsen!

inge seinen

dag allemaal!
ik wil jullie allemaal een hele fijne en leerzame tijd toewensen! Geniet van alles en pas goed op elkaar!
ben heel benieuwd naar al jullie verhalen en ervaringen.

Geke

Heel veel plezier en hard werken.
Leuk om jullie te volgen.

Groetjes uit Baalderveld

gea hulzebosch

veel succes!

Josee

ha! Gisteren de hele dag aan jullie gedacht..! Hoe is het? Goeie reis gehad?? En hoe is het om eindelijk in Roemenie te zijn?!
He en Wendy, hoe was het voor jou - je bent nog maar net terug uit Egypte en gaat dan gelijk door - pff trek je dat nog een beetje?
Meiden en mannen: we denken & bidden hier voor jullie!

hartelijke groetjes, Josee

Janine, Eric, Lisette en Joëlle Blaauwbroek

Hallo meiden en heren,

Lekker lang uitgeslapen na zo'n lange reis. Hoe is jullie eerste indruk van Roemenië en jullie gastgezinnen in Zabola. Lukt het een beetje om met elkaar te praten of moet je ook nog veel met handen en voeten duidelijk maken. En hoe bevalt de palenka bij de heren.

Heel veel plezier de komende tijd in Roemenië en dat jullie maar en gezellige tijd met elkaar mogen hebben met jullie nieuwe vrienden in Roemenië.

Groeten van ons uit Gramsbergen