Werkvakantie Roemenië

Eerste reactie

Hallo allemaal,

We zijn goed aangekomen in Roemenie, de reis is goed gegaan en er zijngeen nare dingen gebeurd.

Onze eerste indrukken zijn: warm, hele grote verschllen in de huizen hier, het praten gaat best wel moeilijk. De meiden hier die hebben nog maar een paar maanden les in Engels en begrijpen nog niet alles, maar we redden ons wel!Eigenlijk is het heel anders dan we hadden verwacht, dat moeten we eerlijk zeggen. We hebben nu niet zo veel tijd dus een uitegebreider berichtje komt zeker nog, maar we wouden toch even laten weten hoe het nu gaat.

We zullen proberen om steeds iemand anders een stukje te laten schrijven,deze is geschreven door Tessa en Anniek.

Groeten uit Roemenie!

àstrid van den berg

Hallo allemaal
Fijn om jullie eerste reactie te lezen,en dat alles goed gaat. Wat zullen jullie met veel verhalen en indrukken
thuis komen,een hele belevenis. KUnnen de heren het nog een beetje met jullie uithouden?

Groetjes en veel liefs, tot horens

Diny en Gerritjan

Hallo allemaal
Blij dat alles goed ging, jullie komen zeker ogen te kort daar, maak maar veel foto's, schrijf er gelijk wat bij, dan weet je het thuis ook nog.Het zal best even wennen zijn, voor beide kanten, maar het komt vast goed, heel veel plezier met z'n allen, en de heren veel sterkte daar met de giebels.

Gerda Wilpshaar

Fijn te horen dat het goed gaat, hoe is het eten eigenlijk. Bevalt dat of is het erg wennen. Veel plezier en we denken heel veel aan jullie. Groetjes en veel liefs.

fam schonewille

Hallo fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat de eertste indrukken goed zijn.Wij hopen dat jullie in het volgende verhaal wat meer vertellen over hoe jullie het zelf ervaren qua eten en drinken het slapen en wat jullie zoal gaan doen de komende dagen en hoe het bevalt.Lizanne we zijn met je pas bezig mocht het werken dan krijg je wel een sms-je groetjes

fam. kamphuis

hallo allemaal
hier een berichtje van fam kamphuis.
hoe is het daar? bevalt het?
op het moment heeft het hier net geregent
regent het daar ook?
wel even wennen hé volgens het telefoonbericht van lisanne.
nog héél veel plezier samen
groeten fam. kamphuis.

Anja Koers

hallo allemaal

Wat fijn om te horen dat alles goed gaat.
Geniet van alle dingen dat je ziet of hoort.
We wachten tot het volgende verslag.

groetjes van ons allemaal aan iedereen.

bertha

Hallo allermaal
Hoe is het daar na een paar dagen Roemenie?
Hopelijk gaat alles naar wens.Fijn om te lezen hoe het jullie daar vergaat.
Nog heel veel plezier en geniet van alles wat jullie daar mee maken
Groetjes Bertha

inge seinen

hallo avonturiers!
fijn om wat van jullie te horen (lezen).
goed idee omdat om beurten te gaan doen!
doen jullie er ook wat foto's bij? of is dat niet mogeleijk?
het is alweer dinsdag,en jullie hebben er alweer bijna een dag opzitten. ben benieuwd naar jullie verhalen en indrukken! laat gauw weer wat horen!
we denken veel aan jullie...geniet ervan en tot gauw!
groetjes inge

Marnet te Velde

Hai pap,

Wat heb ik weer een geluk! Ik heb tijdelijk je plekje ingenomen aan tafel! Heerlijk het eten hier.
En een prachtige omgeving. Zeker de achterkant van de boerderij!
Leuk om deze berichtjes allemaal te lezen. Nog heel veel plezier!

Nu komt mijn grote neef:
rodger
hoi opa ik ben bij oma aan het logeren!
het eten smaakt heerlijk!
ik blijf een paar dagen logeren!
heel veel plezier in Roemenië!
groetjes rodger en marnet en natuurlijk oma!!!!