Werkvakantie Roemenië

ZOUT....

Gistermorgen moesten we al erg vroeg verzamelen. We gingen met onze slaperige koppen in de bus en we moesten wel 5 uur rijden!! Maar toen we eenmaal op de plek van bestemming waren gekomennamelijk de ' salt region' was de reis het meer dan waard. De mijnen bestaan volledig uit zout. We hebben even aan de muren en de grond gelikt en het klopte:) Ook was er een speeltuin in de grot, dus we hebben ons even uitgeleeft.

Nadat we ons tegoed hadden gedaan aan de zoute muren gingen we , om in de zoute termen te blijven naar een zoutwater meer. Dit was erg bijzonder want door de hoeveelheid zout die in het water zat bleef je drijven. Gemiddeld was het water 25 graden. Heerlijk warm dus. Hoe verder je naar onderen ging hoe warmer het werd. Helemaal onderin is het wel 40 graden. Dit was weer een hele belevenis.

Nadat we weer een paar uur in de bus hadden gezeten kwamen we allemaal weer veilig aan in zabola.

Vandaag gaan we naar het kasteel waar de film van dracula is opgenomen, oeeeee erg spannend dus:)

Tot snel,

groetjes de roemenie meiden.

Reacties

Reacties

carla deijk

hallo meiden,

wat leuk om te horen dat jullie het zo goed naar de zin hebben, die zoutmijnen lijkt me ook heel bijzonder!!
nog veel plezier verder!
groetjes Carla

Diny kelder

Goede morgen iedereen.
Wat leuk , kon je er ook drijven in dat zoute badje?
Sanne, ik sprak net Agnes in de Plus, ze werkt daar!!Wist je dat? Tessa;s moeder en Ria W gesproken ,erg gezellig. Agnes komt nog een keertje babbelen hier, want:HET IS HIER ZO STIL!!
De weerberichten voor vandaag, hier in het noorden, Buien en ook zon, ongv 19 gr.t'zelfde eigenlijk als gisteren,morgen wordt het wat beter.
Veel plezier vandaag en de groeten van bijna heel Gramsbergen

Josee

Met mijn dochter op schoot lees ik jullie berichten - geweldig!! Goed om te lezen wat jullie allemaal voor leuke en saaie :-) dingen doen en dat jullie bijna dood waren haha! Ben blij dat me dat bespaard is gebleven :-)
Zijn jullie al een beetje bruin geworden, zag zo'n mooie zon-foto?! Persoonlijk vind ik dat er wel veel méer foto's op mogen, dan kunnen we iets meer meekijken met jullie vind ik!
Lekker verder genieten! Liefs voor jullie dames en heren! Josee (en Kati

Betsie Wesselink

Hallo allemaal,

Leuk te lezen wat jullie allemaal bekijken en beleven Wat zullen jullie dorst gehad hebben na die grot.........en heerlijk lijkt me dat, zwemmen in een zoutwatermeer, met die heerlijke temperaturen.
Ik ben het met Josee eens wat betreft de foto's.

Lekker verder genieten
groeten uit Gramsbergen

Margret Ester

Hoi Tessa en de andere meiden,

Wat veel beleven jullie zeg! Erg leuk om te lezen. Mooie foto's ook om te zien.

Geniet ze!

Groetjes Margret en Rick

inge seinen

weer een leuk verhaal van jullie kant met plezier gelezen! hoe is jullie indruk nu naar een paar dagen?
begint het allemaal al wat te wennen?
ook van mij mogen er wel meer foto's op de site komen te staan!!! maakt het allemaal nog levendiger.
maar het moet natuurlijk wel lukken allemaal!!!
veel plezier maar weer allemaal!

Henriette Gerrits

Dag meisjes ( en jongens niet te vergeten)

Hoe was het in de lift en op de berg vandaag.
Hadden jullie een mooi uitzicht?
Vanuit zo'n lift kun je mooie foto"s maken.
Dus als er nu geen foto's zijn!!!!

Misschien moeten de mannen een keer een verhaal schrijven? Kunnen jullie de meiden een beetje aan?

Ook morgen nog veel plezier op een andere berg.
Geniet er maar van, want zaterdag moeten jullie aan het werk.

groeten en voor Mieke een kus en een knuffel

Sanne

Even heel kort:

Marieke ik vergeef het je, ik weet hoe je bent haha ;)
Mam doe Agnes de groeten , en jaaa ik wist dat ze daar werkte en klets maar raak haha!;)

Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!