Werkvakantie Roemeniƫ

Donderdag

Aan jullie reacties te lezen willen jullie meer foto's, dat komt voor elkaar! We beginnen hier gelukkig steeds meer te wennen hier en het praten gaat ook steeds beter. Het is harstikke gezellig zo samen met de groep. Vanavond hebben we op een terrasje gezeten met z'n allen.

Groepsfoto

Vanmorgen moesten we om 9 uur verzamelen. Dat is best vroeg maar het is ons allemaal nog gelukt! (We leven hier een uur later dan in Nederland dus half 8 voor jullie, gaap). We moesten vandaag weer in de bus, maar gelukkig niet zo lang als gister. Vanmorgen zijn we naar een supermooi kasteel geweest. Het was van de koning van Roemenie en nu word het door de overheid tentoongesteld. Het kasteel is bijna hetzelfde gebleven als toen die van de koning was en echt perfect, alles is mooi! We laten hier zeker foto's van zien.

Klik op foto voor groot formaat

Na het kasteel gingen we naar een lift toe die ons boven op de berg bracht, ongeveer 2 kilometer hoog. Het uitzicht was hier schitterend! Eerst waren er nog wolkjes maar die dreven snel weg. We hebben een tijde gezellig op de berg gezeten met z'n allen. Rond 5 uur gingen we weer naar beneden met de lift en in de bus.

Prachtig uitzicht

Toen gingen we naar een hele grote supermarkt, waar ze echt vanalles hebben. We hebben hier flink inkopen gedaan. Er was ook nog een Mcdonalds dus we hebben superlekker gegeten, eindelijk iets wat we echt kenden. Om half 8 moesten we weer bij de bus zijn en toen gingen we terug naar Zabola. Onderweg hebben liedjes gezongen en jammer genoegafscheid genomen van Aniko, zij was een van de begeleiders maar kon er niet de hele tijd bij zijn.

Eten bij de Mc

We hadden afgesproken dat we met z'n allen op een terrasje een dorp verderop gingen zitten en nu ik dit typ zijn ze dat dus aan het doen (ik, Anniek, ben thuis gebleven want voelde me niet erg lekker). Hopelijk gaat het morgen beter want dan gaan we een berg beklimmen. We zullen zien.

anja koers

Ha die meiden

Wat een leuke foto''s ,vooral die groeps foto.
Morgen gaan jullie nog een berg beklimmen.
Ik hoop dat Aniek dan weer beter is.
Nog een paar dagen en dan moeten jullie werken,word ook tyd.[grapje]

Veel liefs aan Andrea en natuurlijk aan iedereen.

Groetjes Anja Mannes Mark Rick Koers

andrea & wendy

Andrea en ik leren hier natuurlijk heeeeeeeeel veeel. zo hebben wij geleerd dat je in roemenie nooit pussy moet zeggen, want dat betekent hier iets anders als in nederland. In nederland betekent het mietje en hier betekent het zoenen !!! haha

Henriette Gerrits

Dag,

Vanmorgenvroeg al een telefoontje van Mieke gekregen. Ze klonk superenthousiast.
Het kasteel was prachtig en zelfs de man van Keizerin Sissi heeft er nog geslapen. Wauw!!!!
Hopelijk zijn jullie vandaag allemaal op de top van de berg aangekomen.
De foto's zijn prachtig. Volhouden zo!
Nog heel veel plezier

Alie te Velde

Hoi allemaal

Super leuk om jullie verhalen te volgen en de foto's te zien. Zo zijn ook wij een klein beetje op vakantie, want wat is de natuur daar mooi.Het weer is vandaag super slecht vanaf gisteravond tot vanmiddag 13.30 hadden wij 37ml.regen in de regen meter. om zo te zien is bij jullie het weer beter .
Voor iedereen een groet en nog een fijne vakantie

marjolein merx

Haaai! :D tis leuk om te lezen wat jullie allemaal doen daar! Anniek, beter worden jij! xD Tessa, hoi! :D Liefs, Marjolein.

Dirk en Ria Wittenberg

Hallo Roemeniegang

Elke avond lezen we vol spanning jullie verhalen en zijn blij dat alles begint te wennen en jullie er plezier aan gaan beleven. Het is maar een paar uurtjes vliegen van hier, maar men heeft daar een heel andere leefgewoonte als hier en dan mag en moet je best even wennen.Wat zien jullie veel en wat een indrukken,nu met de foto"serbij wordt het steeds mooier.Geweldig wat ze voor jullie organiseren, een compliment voor Boroka en de anderen.
Kunnen de Heren een beetje met alles meekomen?
Heren het is zo stil aan de overkant!!!!!
Nu een paar vrije dagen om eens lekker uit te rusten!

Groeten Dirk en Ria Wittenberg