Werkvakantie Roemeniƫ

De beer was los...

Hier weer een nieuw verhaal, vanmorgen moesten we om 9 uur bij Boroka zijn.
We hebben vandaag een berg beklommen. En dat was een heel avontuur.
Om half 10 zijn we vertrokken vanaf het huis van Boroka, we zijn toen de bergen ingelopen en werden gewaarschuwd voor slangen, beren en wolfen. Wij hadden toen zoiets van als die er echt zijn willen we die natuurlijk ook zien. We moesten een heel stuk de berg op lopen en zijn uiteindelijk om 5 uur aangekomen op het hoogste punt. Onderweg hebben we nog een paar pauzes gehad, en bij een van die pauzes konden we schapenkaas proeven, Roelof en Henry vonden dat heel erg lekker, maar wij moesten er niks van hebben omdat het er gewoon al vies uitzag.Toen we op het hoogstepunt waren begon het te regenen.Gelukkig voor ons was er een hutje van de boswachter en daarin stonden 5 bedden zodat we daar konden schuilen. De gids en nog een paar andere mensen gingen wat eten voor ons maken, ze warmde eerst water op en daarna gooiden ze er maiszetmeel door, gooiden ze het op tafel en toen deden ze er nog kaas door heen, dat moest dan een koek worden. We hebben dit ook allemaal geproevd maar het was niet echt ons lievelingseten. AlleenHenry vond het wel lekker.

Toen de regenwas gestopt begonnen we aan onze reis naar beneden. Doordat het geregend had washeterg glibberig en glad overal. Er zijndan ook een aantal mensen gevallen....ze waren niet erg schoon meer.. Om ons telaten schrikken isHenry een stukjevoor ons uitgelopen en in de bosjes gaan zitten. Toen wij er langs kwamenBRULDE hij heel hard, alsof hij een beer was. Iedereen schrok zich een hoedje,een van deRoemeense meisje moest zelfs huilen. DusHenry: MISSIE GESLAAGD!

Nadat we 12 uur hebben gewandeld kwamen allemaaluitgeblust terug. We werdenmet auto's terug gebracht naar Zabola.

Al met al vonden we het een erg leuke ervaring en mogen we trots zijn op ons zelf.

Groetjes ons

Henriette Gerrits

Wij vroegen of de heren zich wilden laten horen.
Maar Henri heeft het niet helemaal goed begrepen geloof ik.

Diny kelder

Hoi, dus het berg beklimmen is wel bevallen? Jullie kunnen srtaks allemaal wel mee doen aan de Nijmeegse vierdaagse, makkie toch?
Zijn de meiden weer beter?Mogen jullie vandaag een beetje uitrusten, of staat er nog wat op het program?
Er zit al bijna een week op, nog veel plezier en de groeten aan allemaal.

rick koers

hallo.

hebben jullie ook een beer gezien.

zijn zo ook net zo grot als op de tv.
of zijn het van die schattige lieve kleine beertjes.

groetjes

andrea en sanne.

haaa die rick xd

Neee we hebben geen beer gezien.
de hele dag zeiden ze dat we still moesten zijn en bij elkaar moesten blijven maar niks gezien behalve Henry
en ook geen slangen maar wel heeeeeele mini kikkers die we op de gids gingen gooien xd
omdat hij raar deed xd

Groetjeeees :D