Werkvakantie Roemenië

Rust!

Vandaag hebben we een rustdag (gelukkig). Jullie hebben het verhaal van gisteren wel gelezen en dat was erg vermoeiend dus we hebben kunnen regelen dat we vrij zijn. We hebben allemaal heel erg lekker uitgeslapen en zijn nu weer een stuk uitgeruster. Eigenlijk zouden we moeten beginnen met werken maar dat word een dag uitgesteld. Vanmiddag gaan we gewoon gezelig bij elkaar zitten en we zien wel wat er gebeurd. Met Tessa en Anniek gaat het gelukkig al beter.

Vanavond gaan we naar de disco een dorpje verderop! We zijn erg benieuwd hoe het er hier aan toe gaat.

Reacties

Reacties

gerda wilpshaar

veel plezier vanavond, knap van jullie dat jullie het gisteren volgehouden hebben en logisch dat je dan wel heel erg moe bent. Vandaag lekker uitrusten, vanavond dansen en dan aan het werk, schilderen heb ik gehoord. Veel succes

Marry Rijstenberg

Hallo allemaal,
Ik begrijp dat jullie na 1 week vakantie nu aan het echte werk beginnen. Ik wens jullie veel plezier en succes. Wat te denken van een potje volleybal na de werkzaamheden ter ontspanning.

Betsie Wesselink

Hallo allemaal,

Leuk om te lezen wat jullie alllemaal meemaken daar.
Voor vanavond veel plezier of "völle wille" in de disco en voor volgende week .........werk ze !!!!!!!

groetjes uut 'n AAP

Johan, Rianne en Erik Bouwhuis

Hoi alllemaal

Leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te kijken.
Ik dacht eerst toen ik de verhalen las, volgens mij hebben ze alleen maar vakantie. Maar ik heb begrepen dat jullie nu aan het werk moeten. Wij wensen jullie deze laatste week nog veel plezier en werkse!!

Groetjes aan Andrea van ons allemaal (ook van Mirjam vanuit Canada)

Dicky, Marieke, Derieke en Minke

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben! Wij genieten van de verhalen en zien zo de dingen voor ons die jullie doen....zoals op de dansvloer....hahah
Wij 'genieten' hier van de regen!
Veel sterkte voor morgen als jullie aan het werk moeten en veel plezier vanavond bij de pizzaria!

Groetjes,
Dicky en Marieke en een knuffel voor opa van Derieke en Minke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!