Werkvakantie Roemeniƫ

De heren gaan los!

We hebben heerlijk kunnen uitslapen!

Iedereen kon wat voor zichzelf doen, je kon lekker je eigenlijk gang gaan, na zo'n lange bergwandeling hadden we dat dan ook wel nodig

Wink

'S avonds zijn we naar de discotheek geweest in Covasna. we hadden eigenlijk geen idee wat we er van moesten verwachten, en dat was misschien ook maar beter.

Er was geen leeftijdsgrens etc. De jassen kon je dumpen achter een barretje in de hal.

Er waren wel veel zitplaatsen,enin de zaal zelf was er nog een balkon. Er was1 wc voor de mannen en 1 voor de vrouwen. Als je wc papier wou hebben kon je een velletje keukenpapier afhalen bij de bar.

De discotheek kunnen wij het best omschrijven als een grote (koeien) schuur, het stonk er ook behoorlijk, en er was dan ook geen kip te bekenen (vergeleken met Podium teminste

Tongue out
) . Maar als optimistische Nederlanders hebben we er weer een geslaagde avond van kunnen maken.

Henry, Arie en Roelof gingen helemaal los op de dansvloer, en sorry mensen helaas hebben we het niet kunnen vastleggen op de camera, te donker..Ik denk dat niemand van ons Henry ooit nog serieus kan nemen tijdens de kerkdiensten!

Tenslotte zijn we met taxi's terug naar Zabola gegaan en lekker naar bed.

Vanochtend zaten we om 11 uur in de kerk. Wij snapten er weinig van, zo'n dienst in het Hongaars. We hebben ' dit is de dag' gezongen voor de mensen hier.

Vandaag ook vrij, en vanavond gaan we met z'n allen uiteten bij de pizzaria, lekker!

lizanne & wendy

Hahah.. er kloppen 2 dingen niet. ten eerste mogen er geen kippen komen.. (denken wij ? ) maar er waren wel genoeg mensen alleen waren die er nog niet om 10 uur. later was het druk zat.. en we hebben zeker wel foto's van alle3 de mannen. maar die kunnen we er nog niet opzetten omdat ik (wendy) mn kabeltje van de camera niet meeheb,...
de foto's volgen later...

astrid van den berg

Hoi allemaal
Fijn dat jullie het allemaal nog naar de zin hebben.
Geniet van de pizza vanavond. De laatste paar nachten zal er van slapen wel niet veel komen zo met zijn allen bij elkaar,wel gezellig. En nog even hard aan het werk de laatste dagen. Gaan jullie dan je eigen potje koken of wordt dat voor jullie gedaan?
Groetjes Lambert,Astrid,Dianne en Tim

wilma,erik,rosalie en marc

Hallo meiden en heren,
Zo te lezen vermaken jullie je opperbest ondanks de taalbarriere soms en volgens ons zijn jullie haast te moe om nog enig werk te gaan verrichten maar het onvermijdelijke zit er toch aan te komen en zullen jullie de handjes moeten laten wapperen.Wij hopen dat jullie genoten hebben van een lekkere pizza(hoe gaat dat volgende week,moeten jullie zelf eten koken of wordt dit voor jullie gedaan???)
Veel plezier nog en hard werken hoor???
Groetjes Fam. Schonewille

Diny en GerritJan kelder

Hallo allemaal, we horen het al, de disco was een groot succes. Zeg meiden, is het geen goed idee om de heren eens te trakteren op een avondje Podium?
Zijn de pizza's goed gevallen? Dan hebben jullie in ieder geval een goede bodem voor morgen, als je dan zo ontzettend hard moet werken. Zijn de foto's nog over gekomen Sanne? Was keten jongens, voor we er allemaal eens op stonden. Werk ze morgen en slaap maar niet te veel, anders zijn jullie veels te wakker.
Groeten van iedereen op de foto en zeker van je jarige neefje Koen, en natuurlijk van baby Sten.

dirkwittenberg@orange.nl

Hoi roemeniegangers,
Leuke berichten de laatste dagen. GA ZO DOOR !!!!!! Veel werkplezier met z"n allen.
Overdag werken en "s avonds een feestje ??
Succes Dirk en Ria