Werkvakantie Roemeniƫ

De tweede werkdag

Volgens mij is er een beetje een misverstand want in het vorige berichtje zeiden we dat er buiten douchjes waren met een gordijn erom heen die nu dus zogenaamd weg was. Alleen dit is helemaal niet waar! Wij hebben gewoon douchejes binnen. Dit was dus gewoon een grap.

Gisteravond zijn we naar de camping gegaan waar die huisjes zijn. Het zijn hele schattige huisjes alleen de bedden liggen niet zo fijn, de deuren sluiten niet, sommige lampen doen het niet. of de deur kan niet op slot. Maar goed we hebbendeze nacht overleeft. We hebben ook met z'n allen gegeten daar, hele ' lekkere' goulash.. Voor de rest hebben we een beetje voor ons zelf gedaan,sommigen wouden douchen alleen het douchewater was heel koud. Later werd het wel warm gelukkig.

Click on the photo to enlarge.

De huisjes en onze zelfgeknutselde waslijn.

Vanmorgen hebben we ontbeten in het kamp, dat was wel goed te eten. Om half 10 zijn we weer naar de school gegaan waar we aan de slag moesten. De kozijnen moesten voor de tweede keer in de verf en ook de tweede ramen moesten geschuurd en geverfd worden. Daar zijn we de hele dag wel weer mee bezig. Er is vanmorgen ook een journalist langsgeweest om een stukje te schrijven over ons werk in de krant van Zabola.

Click on the photo to enlarge.

Schuren.

Henry denkt dat alle meiden ongesteld zijn want hij vind dat iedereen chagerijnig is, maar volgens ons is Henry zelf ongesteld want hij is degene diechagerijnig is.

jennie bakker

Hoi hoi M & M's (lees meiden en mannen)

Volgens hebben jullie het daar prima naar de zin. En meiden laat je niet kisten hoor door de mannen. Wat die al niet verzinnen om ook maar te denken dat de meiden chagerijnig zijn. En reden temeer om errug liefdevol behandeld te worden door de mannen. Maar tja, dat weten dan de mannen weer vaak niet haha.
Hoop dat jullie de klus goed kunnen klaren met elkaar maar dit gaat vast lukken. Wens jullie een goede verdere week toe. Meiden zeg gerust dat je ongesteld bent als het zo uit komt en mannen lief zijn voor de dames hoor. Fijn dat jullie ons op de hoogte houden van alles wat jullie meemaken. Liefdevolle groet aan allen.