Werkvakantie Roemenië

Weer thuis

We zijn weer veilig thuis!

Vanochtend vroeg zijn we vertrokken naar het vliegveld in Boekarest. Iedereen van ons was van plan om niet te gaan slapen na het afscheidsfeestje van gisteravond, maar toch is iedereen wel eventjes gaan liggen want het viel nog niet mee. We stonden om 4 uur klaar met alle koffers ingepakt en wel, toen afscheid genomen van de meiden. Dit was wel even slikken.

De reis naar het vliegveld verliep goed, eventjes in de file gestaan maar nog zat op tijd voor het vliegtuig. Het was errug rustig in de bus want iedereen sliep.Rondkwart voor 9 kwamen we aan,ingecheckt en afscheid genomen vanAniko, Monika en de man van Boroka. Hierna zijn we wat gaan drinkenen daarna konden we door de douane. Dit isgelukkig zonder problemen verlopen. Omhalf 11werden we in een busje naar het vliegtuig verbracht en11 uur gingen we de lucht in!Ook devlucht is goedgegaan en daarna waren we heeeeeel blij om onze ouders weer te zien. We moesten nog 2 uur in de auto naar Gramsbergen waar de rest van de ouders stond tewachten.Hier hebben we met z'n allen wat gedronken en nog evengepraat.

Het was een geslaagde vakantie!!

Laughing

(De foto's zullen zo snel mogelijk op de site komen)

Sanne Kelder

Heeey mensen,

ik vond het 2 super geslaagde weekjes,
allemaal bedankt voor alles en bovenal de gezelligheid!

Groetjes!