Werkvakantie Roemenië

Welkom

Hallo en welkom op onze weblog!

Hier houden wejullie op de hoogte over alles wat met onze werkvakantie in Roemenië te maken heeft. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaartkun je zien waar we precies zitten.Meer informatie overons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe foto's op deze site staan? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. We vinden het ook altijd leuk als je zelf een berichtje plaatst!

Leuk dat je metons meereist!

Laughing

Josee

Ha, ik mag het eerste berichtje schrijven! Dit ziet er al supergaaf uit zeg! Mooie foto! Ik ben heel benieuwd naar al jullie verhalen straks (en nu ook tijdens de verdere voorbereiding)
Laat hier maar regelmatig wat achter! Er zullen uit de gemeente en uit jullie families veel belangstellenden zijn!
Ik in elk geval!!

Groetjes, Josee

Mannes en Anja Koers

Hey meiden en mannen

Het was een lange dag vanaf 5 uur s'morgens maar ging de reis een beetje voorspoedig,Wij hebben jullie uitgezwaaid op het vliegveld en we zagen dat het gemakkelijk ging bij de douane. Maar vooral kunnen jullie een beetje wennen daar in Roemenie.Wat zijn de eerste indrukken.Wij zijn benieuwd naar jullie eerste reacties. De groetjes vanuit Gramsbergen en geniet van de tijd in het mooie Roemenie.

Groetjes Mannes en Anja Koers